Minirecenzia: Vrásky z lásky (Ricki Schultzová)

Za nedokonalosti pleti, s ktorými denne bojuje hádam každá žena, si vo väčšine prípadov môžeme samy. Nesprávna životospráva, stres v práci, nedostatočné odlíčenie sa a v neposlednom rade starosti osobného charakteru. A čo už zamestnáva myseľ nežného pohlavia viac ako láska???

Rae, Quinn a Val ponúkajú čitateľkám tri rôzne pohľady na dnešnú ženu. Je veľmi zaujímavé, ako priateľstvo týchto rozlične žijúcich bytostí mohlo pretrvať tak dlho. Vidíme tu "single lady", ktorá si prešla rozvodom a sklamaniami, napriek tomu na mužov úplne nezanevrela, stále chodí na rande a verí v lásku. Ďalšia protagonistka je matka na plný úväzok, manželka a žena v domácnosti, no vydávala sa mladá a túži ešte niečo zažiť veriac, že tento stav nemôže byť končený. No a tretia má pred svadbou, no sklamania, ktoré zažila v minulosti ju nútia k ostražitosti a myslím si, že sa bojí tak veľkého záväzku, akým je manželstvo.

Je teda len otázkou času, kedy medzi nimi vzniknú nezhody. Nie som si celkom istá, čo bolo priamou dejovou líniou. Na jednej strane som vnímala priateľstvo dievčat/žien, na strane druhej sa autorka venovala hlavnej postave a jej trampotám na ceste za pravou láskou. To, že sa postava Rae vyvíja počas celého deja, je nepochybné.

Možno teraz budem vystupovať veľmi kriticky, ale kniha nie je plná motivačných citátov, povzbudení a ani nemá nejaký hlboký odkaz, teda aspoň pre mňa. Je to oddychová literatúra s veľmi jednoduchým štýlom písania, čo sa potom odráža na rýchlosti čítania. Nezanechala vo mne nejaký špecifický estetický zážitok, ale ako víkendovku určite odporúčam.
Moje hodnotenie:        odporúčam

😊  😊  😊  -  -

Kategória: novodobé ľúbostné romány